Kaikki uudet ja nykyiset Goodyear-renkaat on optimoitu tarjoamaan poikkeuksellista suorituskykyä sekä sähkö- että polttomoottoriajoneuvoille. Tämän osoittaa uusi Goodyear EV-Ready -logo, joka on kaikkien uusien vaihdettavien renkaiden kyljessä alkuvuodesta 2024 alkaen.
Goodyear on kehittänyt teknologioita, jotka sopivat sekä sähköajoneuvoihin että muihin voimansiirtoihin, kuten:
SoundComfort-teknologia: Kuljettajat kiinnittävät yhä enemmän huomiota renkaiden ja tien vuorovaikutuksesta aiheutuvaan meluun, sillä huomattavin muutos sähköautoissa on niiden hiljaisuus. Jotta sähköautoilu pysyisi mahdollisimman hiljaisena, SoundComfort-teknologia voi vähentää sisäistä melua jopa 50 %.
Mileage Plus -teknologia: Koska sähköajoneuvot ovat painavampia kuin perinteiset ajoneuvot, sähköauton renkaat voivat kulua enemmän. Yhdistettynä välittömään vääntömomenttiin tämä voi aiheuttaa renkaiden nopeampaa kulumista, riippuen myös ajotavasta. Esimerkiksi Goodyear EfficientGrip Performance 2 renkaassa käytetty Mileage Plus -teknologia voi tarjota kuljettajille jopa 50 % paremman kulutuskestävyyden kuin edeltäjänsä.
Vierintävastusteknologiat: Goodyearin matalan vierintävastuksen teknologiat vähentävät energiankulutusta ja pidentävät ajomatkaa. Pidemmän ajomatkan voi saavuttaa optimoimalla renkaan rakenteen ja yhdistämällä innovatiivisten yhdisteiden kehittämisen sekä renkaan aerodynaamisen suunnittelun.
GOODYEAR ULTRA GRIP ICE 3
Paras suorituskyky jäällä* ja erinomainen suorituskyky lumella kaikissa Pohjoismaiden talviolosuhteissa.
Erinomainen pito jäällä
Parempi käsiteltävyys jäällä
Varma pito lumella
GOODYEAR ULTRA GRIP ARCTIC 2 Ylivertainen jarrutuskyky jäällä ja lumella.
Ylivertainen pito ja käsiteltävyys jäällä.
Lyhyet jarrutusmatkat jäällä.
Korkea suorituskyvyn taso jäällä renkaan koko käyttöiän ajan
9 % alhaisempi melutaso ajoneuvon sisällä ja ulkopuolella.
GOODYEAR ULTRA GRIP ARCTIC 2 SUV Ylivertainen jarrutuskyky jäällä ja lumella.
Korkea suorituskyvyn taso jäällä renkaan koko käyttöiän ajan.
Vahva suorituskyky kaikissa lumiolosuhteissa.
9 % alhaisempi melutaso ajoneuvon sisällä ja ulkopuolella.